Změna dodavatele - postup

Váš Aktuální stav

Co je potřeba znát, než se budete poohlížet po cenách jinde? Svou cenu, roční spotřebu a délku závazku aktuální smlouvy. Cenu a spotřebu nalezneme v roční fakturaci Vašeho dodavatele

a podmínky produktu, stejně jako délku platnosti smlouvy, ve smlouvě či Všeobecných obchodních podmínkách

Kontrola cen na trhu

Cenu, spotřebu a délku závazku již znáte. Nyní stačí porovnat ceny u konkurence. POZOR - nejnižší cena vždy neznačí nejvýhodnější podmínky!

K porovnání cen se Vám nabízí více než 80 dodavatelů energií, což je opravdu hodně. Proto Vám nabízíme možnost porovnání energií a to zcela ZDARMA. Porovnáváme ceny jen u ověřených a spolehlivých dodavatelů, kteří již mají na trhu svou pověst. Změna se vyplatí a to hlavně v případě, že jste dodavatele ještě neměnili a máte nastavené staré ceny.

Výpověď aktuální smlouvy

Pokud jste si již vybrali svého nového dodavatele a podepsali s ním smlouvu, není většinou potřeba, abyste výpověď podávali vy sami. Obvykle to za vás učiní nový dodavatel. Pokud jste ale ještě novou smlouvu nepodepsali, je nutné ověřit nejen platnost vaší stávající smlouvy, ale také se v obchodních podmínkách podívat na délku výpovědní lhůty. Ta je zásadní a je třeba ji dodržet. V opačném případě se stávající smlouva prolonguje do dalšího smluvního období většinou za vyšší ceny.

V případě, že budete řešit smlouvu s novým dodavatelem ve spolupráci s námi, máte zaručenou individuální cenu a veškeré kroky za vás zařídíme.

Smlouva s novým dodavatelem

Zvolili jste nového dodavatele? Nyní Vás od přechodu k novému dodavateli dělí poslední krok a to podpis smluvní dokumentace. V tomto kroku buďte obezřetní a ještě před podpisem si zkontrolujte podmínky smlouvy. Odpovídají vašim požadavkům? Je ve smlouvě opravdu uvedeno všechno, na čem jste se domluvili?

!Nikdy nepodepisujte nic, čemu nerozumíte a co jste si nepřečetli!

Nyní už jen stačí vyčkat na datum ukončení smlouvy ze strany původního dodavatele a změna je provedena. Teď už to nezní tak složitě, že?

Vždy se poraďte

O nabídce nového dodavatele se vždy poraďte s někým nezávislým z Vašeho okolí, případně můžete kontaktovat nás a my s Vámi nabídku prověříme.

Co se pro Vás mění změnou dodavatele?

Proces změny dodavatele již znáte. Není to tak složité a budete se divit, že se pro Vás zase tak moc nemění:

- Změna loga na faktuře

- Jiný účet pro platby, případně změna jména dodavatele na poukázce SIPO

- Samozřejmě cena