google-site-verification=5lz-niOfBQ-d3iVv4Epn5ItbK1lp_G_mUhmjFOX9M0E

ZADRŽUJE VÁM VÁŠ DODAVATEL PENÍZE?

Dodavatel Vám měl zaslat přeplatek, ale do dnešního dne k tomu nedošlo? Níže naleznete postup, jak se k Vašim penězům dostat. Pokud nemáte čas, ani chuť, dohadovat se s dodavatelem, stačí vyplnit formmulář a nahrát nám potřebné dokumenty

. . . rádi Vám pomůžeme . . .

NAPIŠTE NÁM
Nahrát dokumenty
Nahrát podporovaný soubor (max. 15 MB)
Kdy můžeme zavolat?
 

01.

KONTAKTUJTE DODAVATELE

Spojte se s Vaším dodavatelem energií a zeptejte se, proč Vám stále přeplatek nezaslal.

(POZOR, nekteří dodavatelé přeplatky přenáší do dalšího smluvního období a neproplácí)

02.

POSLEDNÍ VÝZVA DODAVATELI

Pokud se Vám dodavatel nevyjádřil, nebo slíbil zaslání přeplatku, ale stále jste přeplatek neobdrželi, zašlete dodavateli DOPORUČENÝM DOPISEM poslední výzvu k zaslání přeplatku. Naleznete v sekci DOKUMENTY

03.

POMOC ERÚ

Pokud Vám dodavatel ani po poslední výzvě k úhradě nezašle peníze, na které máte nárok, doporučujeme se obrátit na ENERGETICKÝ REGULAČNÍ ÚŘAD, nebo nám vyplnit formulář. Rádi Vám pomůžeme.

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Google+ Icon
  • Black Instagram Icon

© Český spotřebitelský servis energií s.r.o. 2019–2020

IČO: 05885981​

Podhorská 20, Jablonec nad Nisou

737 225 960 (9:00–16:00)

herold@msfa.cz