google-site-verification=5lz-niOfBQ-d3iVv4Epn5ItbK1lp_G_mUhmjFOX9M0E

VYSTAVIL VÁM DODAVATEL SANKCI?

Pokud si nejste vědomi, že jste pochibili a dodavatel podle Vás na sankci nemá nárok, níže naleznete postup jak sankci reklamovat. Pokud nemáte čas, ani chuť, se reklamací zabývat, stačí vyplnit formulář a my vše vyřídíme.

. . . rádi Vám pomůžeme . . .

NAPIŠTE NÁM
Nahrát dokumenty
Nahrát podporovaný soubor (max. 15 MB)
Kdy můžeme zavolat?
 

01.

DŮVOD SANKCE

Kontaktujte svého dodavatele a požádejte o vysvětlení, z jakého důvodu Vám byla sankce vystavena.

02.

KONTROLA SANKCE VE SMLOUVĚ

Pokud dodavatel tvrdí, že došlo k porušení obchodních podmínek smlouvy, prozkoumejte samotnou smlouvu s dodavatelem. Dle rozhodnutí Ústavního soudu z 11.11.2013 je sankce, která není uvedena v samotné smlouvě se spotřebitelem, ale pouze v obchodních podmínkách, NEPLATNÁ

03.

REKLAMACE

Pokud jste ve smlouvě nenašli informaci o smluvní pokutě, zašlete doporučeně do sídla dodavatele dokumet s touto informací. Dokument naleznete v sekci DOKUMENTY

04.

POMOC

Nevíte si rady? Jelikož se jedná o komplikovanější případ neváhejte a kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Google+ Icon
  • Black Instagram Icon

© Český spotřebitelský servis energií s.r.o. 2019–2020

IČO: 05885981​

Podhorská 20, Jablonec nad Nisou

737 225 960 (9:00–16:00)

herold@msfa.cz