google-site-verification=5lz-niOfBQ-d3iVv4Epn5ItbK1lp_G_mUhmjFOX9M0E
 

VYSTAVIL VÁM DODAVATEL SANKCI?

Pokud si nejste vědomi, že jste pochibili a dodavatel podle Vás na sankci nemá nárok, níže naleznete postup jak sankci reklamovat. Pokud nemáte čas, ani chuť, se reklamací zabývat, stačí vyplnit formulář a my vše vyřídíme.

. . . rádi Vám pomůžeme . . .

NAPIŠTE NÁM
Nahrát dokumenty
Kdy můžeme zavolat?

Děkujeme za odeslání a těšíme se na spolupráci! Potvrzení zasláno na email

 

01.

DŮVOD SANKCE

Kontaktujte svého dodavatele a požádejte o vysvětlení, z jakého důvodu Vám byla sankce vystavena.

02.

KONTROLA SANKCE VE SMLOUVĚ

Pokud dodavatel tvrdí, že došlo k porušení obchodních podmínek smlouvy, prozkoumejte samotnou smlouvu s dodavatelem. Dle rozhodnutí Ústavního soudu z 11.11.2013 je sankce, která není uvedena v samotné smlouvě se spotřebitelem, ale pouze v obchodních podmínkách, NEPLATNÁ

03.

REKLAMACE

Pokud jste ve smlouvě nenašli informaci o smluvní pokutě, zašlete doporučeně do sídla dodavatele dokumet s touto informací. Dokument naleznete v sekci DOKUMENTY

04.

POMOC

Nevíte si rady? Jelikož se jedná o komplikovanější případ neváhejte a kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme