google-site-verification=5lz-niOfBQ-d3iVv4Epn5ItbK1lp_G_mUhmjFOX9M0E

REKLAMACE ROČNÍHO VYÚČTOVÁNÍ?

Nesedí Vám stavy měřidel na ročním vyúčtování od dodavatele? Níže najdete postup, jak si sami reklamovat roční vyúčtování. Pokud se reklamcí nechcete zabývat, stačí vyplnit formulář a zaslat nám poslední fakturu s chybným stavem společně s fotografií  měřidla a my

za Vás vše vyřídíme

. . . rádi Vám pomůžeme . . .

NAPIŠTE NÁM
Nahrát dokumenty
Nahrát podporovaný soubor (max. 15 MB)
Kdy můžeme zavolat?
 

01.

FOTO MĚŘIDLA

1. krok je zaznamenání aktuálního stavu měřidla

02.

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

Vyplňte reklamační formulář a uveďte přesný důvod reklamace.

Reklamační formulář naleznete v sekci DOKUMENTY

03.

ODESLÁNÍ DODAVATELI

Vyplněný formulář, společně s fotografií měřidla, zašlete na emailovou adresu Vašeho dodavatele

(pokud zasíláte poštou tak na adresu sídla společnosti)

04.

REAKCE DODAVATELE

Nyní stačí vyčkat na reakci Vašeho dodavatele. Pokud se Vám dodavatel ve lhůtě 1 měsíce k reklamaci nevyjádří, kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Google+ Icon
  • Black Instagram Icon

© Český spotřebitelský servis energií s.r.o. 2019–2020

IČO: 05885981​

Podhorská 20, Jablonec nad Nisou

737 225 960 (9:00–16:00)

herold@msfa.cz